دادگران حامی

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادگران حامی با بهره گیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی

دادگران حامی

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادگران حامی با بهره گیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادگران حامی با بهره گیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی، در خصوص دعاوی خانوادگی، به شرح ذیل ارائه می نماید:

طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، فسخ نکاح، ابطال نکاح مطالبه مهریه، تقسیط مهریه، توقیف اموال (تامین خواسته)، ممنوع الخروج کردن بدهکار، مطالبه نفقه، طرح شکایت کیفری ترک انفاق و یا دفاع از آن، اجازه ازدواج مجدد، اجازه ازدواج دختر باکره (در فرضی که پدر اجازه ازدواج نمی دهد)، حضانت فرزند و سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک و سایر دعاوی و اختلافات خانوادگی.

- اقامه دعوای حقوقی مطالبه وجه چک و سایر اسناد تجاری و اسناد رسمی و عادی (سفته، برات، رسید عادی، فاکتور فروش، قبض انبار، بارنامه و...) (وکیل چک - وکیل سفته - وکیل تاجر)
- اقامه دعوای کیفری (درخواست مجازات) علیه صادر کننده چک بلامحل و جلب متهم.
- جلب متهم صدور چک بلامحل و حسب مورد ورود به مخفیگاه متهم جهت جلب.
- درخواست صدور اجرائیه ثبتی و ممنوعیت خروج بدهکار از کشور توقیف اموال و دارائیهای صادر کننده چک بلامحل (تأمین خواسته).

طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، فسخ نکاح، ابطال نکاح مطالبه مهریه، تقسیط مهریه، توقیف اموال (تامین خواسته)، ممنوع الخروج کردن بدهکار، مطالبه نفقه، طرح شکایت کیفری ترک انفاق و یا دفاع از آن، اجازه ازدواج مجدد، اجازه ازدواج دختر باکره (در فرضی که پدر اجازه ازدواج نمی دهد)، حضانت فرزند و سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک و سایر دعاوی و اختلافات خانوادگی.

کلیه دعاوی ناشی از خرید، فروش و اجاره املاک؛ از قبیل: الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به اخذ پایان کار و صورتمجلس تفکیکی، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، تخلیه املاک تجاری و مسکونی، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت، تجویز انتقال منافع.

- کلیه دعاوی راجع به تصرفات غیر قانونی املاک از قبیل: خلع ید، رفع تصرف عدوانی، رفع مزاحمت و رفع ممانعت از حق و ...
بایگانی
آخرین نظرات

راه های جرایم جنسی و جرایم منافی عفت، وکیل دعاوی کیفری و جزایی راه های اثبات زنا و سایر جرایم جنسی ،اعدام و شلاق و حبس،شرایط هر یکی انواع زنا، زنا محصنه وزنا غیر محصنه و زنای به عنف و زنای با مهارم

رابطه جنسی بعد از وقوع عقد نکاح بین طرفین حالت شرعی و قانونی به خود می گیرد. حال اگر این رابطه جنسی خارج از چهارچوب قانونی خود که همانا وقوع عقد نکاح بین طرفین است صورت پذیرد، زنا محقق شده است که قانونگذار مجازات اسلامی این عمل را جرم انگاری نموده و برای آن مجازات تعیین کرده است.

مجازات زنا از نوع حدی است یعنی نوع، میزان و کیفیت آن در شرع تعیین شده.

زنا انواعی انواعی دارد به قرار ذیل:

زنای با محارم نسبی: محارم یک مرد شامل محارم نسبی او می شوند ( مادر، خواهر، دختر، دختر خواهر، دختر برادر، عمه و خاله )

مجازات زنای با محارم نسبی: زنای با محارم نسبی به هر شکلی مستوجب اعدام است و در این حکم بین زن و مرد فرقی نیست.

لازم به ذکر است در زنا با محارم نسبی چنانچه زانیه بالغ و زانی نابالغ باشد، مجازات زانیه فقط صد ضربه شلاق است.

زنای به عنف: زما نی است که زنی راضی به برقراری رابطه جنسی با مردی نباشد و مرد علی رغم رضایت زن، با زور و اجباریا به اکراه به برقراری رابطه جنسی با او بپردازد.

مجازات زنای به عنف: اعدام است

زنایی که در حکم زنای به عنف است: هرگاه کسی با زنی که راضی به زنای با او نباشد در حال بیهوشی، خواب یا مستی زنا کند، رفتار او در حکم زنای به عنف است. در زنا از طریق اغفال و فریب دادن دختر نابالغ یا از طریق ربایش، تهدید و یا ترساندن زن اگرچه موجب تسلیم شدن او شود، زنایی است که در حکم زنای به عنف است.

مجازات زنایی که در حکم زنای به عنف است: اعدام است

لازم به ذکر است در موارد زنای به عنف و در حکم آن، در صورتی که زن باکره باشد مرتکب علاوه بر اینکه اعدام می شود به پرداخت ارش البکاره و مهرالمثل نیز محکوم می شود و درصورتی که باکره نباشد فقط به مجازات اعدام و پرداخت مهرالمثل محکوم می شود.

زنای محصن و زنای محصنه: زنای محصن به این معناست که مردی متاهل که امکان نزدیکی با همسر دائمی اش را دارد و با این حال تن به زنا داده باشد. و زنای محصنه به این معناست که زنی متاهل که امکان نزدیکی با همسر دائمی اش را دارد و با این حال تن به زنا می دهد.

مجازات زنای محصن و محصنه: حد زنا برای زانی محصن و زانیه محصنه رجم است. در صورت عدم امکان اجرای رجم با پیشنهاد دادگاه صادرکننده حکم قطعی و موافق رییس قوه قضائیه چنانچه جرم با بینه ثابت شده باشد ، موجب اعدام زانی محصن و زانیه محصنه است و در غیر اینصورت موجب صد ضربه شلاق برای هر یک می باشد.

لازم به ذکر است در زنای محصنه چنانچه زانیه بالغ و زانی نابالغ باشد، مجازات زانیه فقط صد ضربه شلاق است

زنای غیر محصن و زنای غیر محصنه: شامل موردی است که فرد بدون اینکه همسری داشته باشد و در زمان تجرد بدون وقوع عقد نکاح به رابطه جنسی بپردازد

مجازات زانی غیر محصن و زانی غیر محصنه: صد ضربه شلاق است

 

در صورت نیاز به بهرمندی از خدمات حقوقی وکلای دادگستری این دفتر وکالت و واگذاری و سپردن امور حقوقی خود به وکیل پایه یک دادگستری با این دفتر خدمات حقوقی ( دفتر وکالت ) تماس بگیرید.

شماره تماس : 88549610 - 88549612

Telegram: @dadgaran

Insta: vakil__mohamadi

Email: dadgaranhami1@gmail.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی