دادگران حامی

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادگران حامی با بهره گیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی

دادگران حامی

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادگران حامی با بهره گیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادگران حامی با بهره گیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی، در خصوص دعاوی خانوادگی، به شرح ذیل ارائه می نماید:

طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، فسخ نکاح، ابطال نکاح مطالبه مهریه، تقسیط مهریه، توقیف اموال (تامین خواسته)، ممنوع الخروج کردن بدهکار، مطالبه نفقه، طرح شکایت کیفری ترک انفاق و یا دفاع از آن، اجازه ازدواج مجدد، اجازه ازدواج دختر باکره (در فرضی که پدر اجازه ازدواج نمی دهد)، حضانت فرزند و سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک و سایر دعاوی و اختلافات خانوادگی.

- اقامه دعوای حقوقی مطالبه وجه چک و سایر اسناد تجاری و اسناد رسمی و عادی (سفته، برات، رسید عادی، فاکتور فروش، قبض انبار، بارنامه و...) (وکیل چک - وکیل سفته - وکیل تاجر)
- اقامه دعوای کیفری (درخواست مجازات) علیه صادر کننده چک بلامحل و جلب متهم.
- جلب متهم صدور چک بلامحل و حسب مورد ورود به مخفیگاه متهم جهت جلب.
- درخواست صدور اجرائیه ثبتی و ممنوعیت خروج بدهکار از کشور توقیف اموال و دارائیهای صادر کننده چک بلامحل (تأمین خواسته).

طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، فسخ نکاح، ابطال نکاح مطالبه مهریه، تقسیط مهریه، توقیف اموال (تامین خواسته)، ممنوع الخروج کردن بدهکار، مطالبه نفقه، طرح شکایت کیفری ترک انفاق و یا دفاع از آن، اجازه ازدواج مجدد، اجازه ازدواج دختر باکره (در فرضی که پدر اجازه ازدواج نمی دهد)، حضانت فرزند و سلب حضانت، ملاقات فرزند مشترک و سایر دعاوی و اختلافات خانوادگی.

کلیه دعاوی ناشی از خرید، فروش و اجاره املاک؛ از قبیل: الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به اخذ پایان کار و صورتمجلس تفکیکی، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، تخلیه املاک تجاری و مسکونی، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت، تجویز انتقال منافع.

- کلیه دعاوی راجع به تصرفات غیر قانونی املاک از قبیل: خلع ید، رفع تصرف عدوانی، رفع مزاحمت و رفع ممانعت از حق و ...
بایگانی
آخرین نظرات

در جامعه کارگر و کارفرمایی یک کشمکش دائمی همیشه در حال اتفاق است و تمام مراجع صالح نیز توانسته اند با وضع انبوهی از قوانین آن را به سامان برسانند و آن بحث قرارداد کارگر و کارفرما است که هرساله از رهگذرتخلفاتی که در این خصوص اتفاق می افتد و عمدتا نیز از طرف کار فرما است هزاران نفر از کارگران شاغل دچار خسارت مالی بسیار می شوند که جا دارد کارگران عزیز قبل از عقد قرارداد با کارفرما جهت جلوگیری از ضررهای احتمالی با متخصصین ما در زمینه اداره کار و قراردادها تماس بگیرید. 88549658

قرارداد کاری بین کارگرو کارفرما

· تمامی قراردادهای ذکرشده در قانون کار مشمول مقررات تامین‌ اجتماعی می‌شوند و کارفرما به‌عنوان مسئول کارگاه موظف است حق‌ را به شعب سازمان پرداخت کند حق‌بیمه براساس حقوق دریافتی کارگر در ماه محاسبه و پرداخت می‌شود.

· در طول قرارداد آزمایشی هریک از طرفین می‌توانند قرارداد را فسخ کنند. یعنی در قرارداد آزمایشی هم برای کارفرما و هم برای کارگر حق فسخ پیش‌بینی شده است.

· ادامه کار پس از دوره آزمایشی و عدم فسخ آن توسط کارگر یا کارفرما به معنای تداوم قرارداد آن هم به صورت دائمی است. انعقاد قرارداد دائم و غیرموقت برای مشاغلی که ماهیت دائمی دارند، یکی از موارد تاکیدشده توسط کارشناسان عرصه حقوق کار است، ولی در هر حال قانون کار منعی برای  انعقاد قرارداد موقت در کارهای ماهیت دائمی نیز قائل نشده است و شاهدیم که در سال‌های اخیر قرارداد موقت برای چنین کارهایی به‌شدت افزایش یافته است.

· چنانچه دائمی بودن قرارداد کار قبل از انعقاد قرارداد کار موقت برای مراجع حل اختلاف احراز گردد تبدیل آن به قرارداد کار با مدت موقت در ماهیت دایمی بودن  قرارداد کار تغییری ایجاد نکرده و در واقع این قرارداد موقت ادامه قرارداد کار قبلی در قالب دایمی بودن آن خواهد بود.

· چنانچه کارگر با توجه به توافق حاصله با کارفرما بابت قرارداد کار دایم خود تسویه حساب قطعی نموده و با دریافت کلیه مطالبات و سنوات خدمت اقدام به انعقاد قرارداد کار موقت با کارفرما نموده باشد قراداد منعقده بین طرفین معتبر بوده و بدون ارتباط با قرارداد کار قبلی موجودیت خواهد داشت.

· در قراردادهای کتبی عدم ذکر تاریخ انقضاء قرارداد و یا مشخص نکردن طول مدت قرارداد علی الاصول بر دایمی بودن قرارداد کار در کارهایی که طبیعت آنها جنبه مستمر داشته باشد دلالت خواهد داشت مگر اینکه ثابت شود که طرفین شفاهاً خلاف آن توافق داشته اند

· کارگران موقت بیشترین فشار را به لحاظ کاری و مالی تحمل می‌کنند و در عین حال از مزایایی همچون حق بیمه، حق اولاد، حق مسکن، بیمه بیکاری و دیگر پوشش‌های قانونی برخوردار نیستنداین کارگران فاقد قرارداد قانونی کار هستند و به همین دلیل امکان اخراج آنها توسط کارفرما به راحتی وجود دارد.پس بهتر است که قبل از اینکه کارگری بخواهد با کارفرمای خود قرارداد کار منعقد کند حتما با وکیل متخصص مشورت کند تا او را برای مطالبه تمامی حقوق خود راهنمایی کند.



در صورت نیاز به بهرمندی از خدمات حقوقی وکلای دادگستری این دفتر وکالت و واگذاری و سپردن امور حقوقی خود به وکیل پایه یک دادگستری با این دفتر خدمات حقوقی ( دفتر وکالت ) تماس بگیرید.

شماره تماس : 88549610 - 88549612

Telegram: @dadgaran

Insta: vakil__mohamadi

Email: dadgaranhami1@gmail.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی